---- Time will tell ----


När denna låt spelas i mina öron blir jag glad samtidigt så ledsen, hur jag levde, hur jag mådde,
att jag dolde, inte sa, bara höll inne, varför?!!  Hjärnan kan verkligen vara våran värsta fiende, den vet vad som är rätt o fel men ändå förtränger man!! Sjukt! Men man kan inte förtränga allt, tyvärr..
Styrkan kommer, men jag var iaf tvungen att nå botten för att få den..
Sen kan åren gå, men minnen finns alltid kvar.. Dom flyger förbi som ett bildspel när du minst anar det!
Tiden läker alla sår? Inte alla!
Men åren går..... Och jag är glad för det  =D

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej Gumman

Vet vad du menar här har det 1 1/2 år men man glömmer inte men det blir bättre.

kram svärmor

2011-06-16 @ 18:19:41
Postat av: Stephanie

Ja jag vet, du är världens bästa och förtjänar det bästa. Kraaaaaam

2011-06-16 @ 19:40:52
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/
Postat av: AMANDA

du e finast hjärtat <3

2011-06-18 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0