Home is where the heart is...


Jag är en ganska rastlös människa. Jag tycker inte om att vara stilla sittande.
Vill gärna att det ska hända saker, behöver inte vara något märkvärdigt.
Jag är inte den som tycker om att vara hemma en heldag.

Men idag har vi varit på stan och fixat lite saker :) ( Beställde nya soffan :) )
Sen kände jag bara átt jag vill bara vara hemma hela dagen, en skön känsla faktiskt.

Nu ska jag fortsätta att njuta av tillvaron och lyssna på Melissa Horn och fixa
med alla bilder jag har skickat efter!
Sen när Henrik kommer hem så blir det lördagsmys!



Läst ut denna bok idag.
Den va rätt bra, tycker att många tjejer borde läsa den faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0