Söndag!

Jaa, va sknt att vakna tillsammans med den man älskar.
Det kan va det bästa som finns!
Men hallå ni.. se till att bli lite roligare på söndagar, bara slappa,tvätta,
äta pizza och vara bakis, orkar inte, osv.. No shit, se till o sätt ett smile på läpparna!
Bara för att det är söndag behöver man inte göra det ännu mer söndag!
Jag gjorde en god frukost sen åkte jag med pappa o Gerd till
Ikea och hade trevligt! Vi åt god mat o jag handla ett par skor (oouups)

Nu saknar jag min Henrik, hoppas han kommer snart!
Jag längtar tills Tisdag,super kul pass på friskis då!


Min Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vhttp://www.youtube.com/watch?v=GCOIeYSwbXs&feature=related hej en bra låt från pappa gerd hälsar

2010-10-24 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0