Nyvaken tjej!

Nyvakne och trött!
Jag jobba imorse och va sen o sola o träna, somnade runt halv tre och
vakna för en stund sen, åt med Henrik innan han åkte iväg till träningen.
Nu ska jag dricka kaffe och vakna sen vidare för att jobba natt..
Jag är nog trött pga jag jobba helgen oxå.

Jag jobbar varje dag denna vecka, så då vet ni vad gör :)
Är ledig på lördag, då är det dop för mitt lilla hjärta, söndag har jag innget planerat och
det tänker jag inte ha heller, då ska jag bara vara ledig :)
Slutar åtta på fredag så jag hinner iaf hem till Idol! YES!


Det är bara att bita ihop och kämpa, snart är det helg igen :)


Kommentarer
Postat av: amanda

kämpa på gumman <3 snart är du klar med dagarna du har kvar;)

2010-10-19 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0