Idag är det Fredag!

Ännnnnnnntligen dagen är kommen!


Alltså igår kväll var jag helt slut.. Totalt slut!
Jag jobbade delad tur och när jag va ledig blev jag hämtad och vi åkte och träna. Men det va såå skönt och gå och lägga sig igår, somnade på mindre än 1 Sekund. Idag är det fredag och ska träffa min syster efter jobbet och krama om henne riktigt hårt, för imorgon åker min Mamma, Nathalie och Hasse till Turkiet.. 
Åhh jag blir oxå så sugen igen..  =)

Vi ska även gå på jakt efter en klänning till nästa vecka och skor, kanske turen är på min sida idag!
Det står även handlig på Schemat idag, och sen bara myyyyyyssss! 
Imorgon ska jag sova, Henrik ska spela Match så kanske åker med min jobbiskompis och tränar då:)

Vi får se, ska inte bestämma så mycket faktiskt.
Söndag sätter det igång igen och jobbar fram till onsdag!
Behöver inte oroa mig om vad jag ska göra om dagarna iaf, jag Jobbar!! =) 


Min syster betyder allt för mig, utan hennes stöd skulle inget gå.
Hon har hjälpt mih igenom så mycket under åren.
Det är världens finaste och underbaraste syster!
Ingen känner mig så bra som hon.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och mer där till <3


Kommentarer
Postat av: nathalie

Va söt du är mitt lilla hjärta !

Du betyder så oe3rhört mycket för mig oxå.

Utan dig i mitt liv, hade jag inte varit den jag är i dag och framför allt inte stått på mibna ben !

Du har oxå hjälpt mig genom mycket. och är evigt tacksam över det!



Jag älskar dig av hela mitt hjärta

du är bäst , de vet du <3

2010-10-01 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0