Gudmor till min älskade Lionel♥

Idag vakna jag av att Jonte skicka sms och dök upp utanför dörren :) Alltid trevligt.
Lockade håret och styrde, sen blev det att åka till dopet.
Elin och jag höll varandra i handen när vi gick in :) min gummsa,
Vi sjöng och Lionel va jätte duktig, grät inte en enda gång :)
Min lilla gudson, underbar liten människa.
♥ Jag har mitt fina bevis här hemma :D

Fick träffa alla min älskade iadg, Henrik, Elin o Leiti, Lionel, Jonte, Mina två systrar
, Mamma o hasse på samma tillställning :) Great!

Har sovit en timma, sjuuukt skönt, slut i kroppen efer veckan.
Jobb,träning,promenader,mer jobb...
Underbart med en ledig kväll o en söndag :)
Snart väntar en jobbig vecka igen, men vi är inte där ännu...


Puss påer, nu ska jag dricka vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0