19-November-2010


   
Hiihhi.. Titta så söt va!
Nathalie och jag köpte en varsin söt mössa!
Hade träningsvärk imorse när jag gick upp, efter träningspasset igår o efter
så var jag o syrran på badhuset o simma!

Jag är tacksam över att jag har Nathalie.
Vad vore allt utan min lillasyster.
Jag älskar dig för att du är du, och jag skulle aldrig klara av livets bergodalbana
utan dig, och allt stöd från mamma är oslagbart! Ni är finast!

Blev en fika med Nathalie o Emelie på stan o även
Jonte kom förbi en stund, Jätte kul =)
Sen blev det en lång dag på stan med Lillis, väldigt rolig dag må jag säga!
Köpte glögg oxå, så nu ska jag värma på den!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: emelie

Nej vad gulligt att ni köpte en varsin sån mössa :) Söta. Tack för en trevlig fika stund igår. :) Kram

2010-11-20 @ 09:00:25
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Underbara älskade syster !

Vad vore allt utan dig vid min sida då ?

Du är inte bara bra, utan du är bäst ! <3

Jag älskar dig stephanie, precis som du är!

2010-11-20 @ 09:30:09
Postat av: Mikaela

vart har du köpt mössan? :)

2010-12-01 @ 12:37:03
URL: http://mikaelawesome.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0