Tiden går fort!


Hej.
Tiden springer iväg känner jag, dagarna sen vi kom hem har bara sprungiot iväg, det är så mkt man vill göra
samtidigt som man ska jobba..
Men i måndags kom mamma o Nathalie och hälsa på, mamma fick presenter från
Thailand o vi hade mys, mamma sponsra oss med en utekväll på en måndag:D
Tack mamma du är världens bästaste=)
Vi hade sjukt kul.. Haha!


Thailands resan var helt underbar, jag har aldrig varit så lycklig i hjärtat nånsin.
Allt var helt fantastiskt. Trodde inte jag kunde må så bra som då, bara vara med min Henrik
och ha det helt super duper bra, jag kan inte förklara, men det va helt underbart att vara i paradiset med
den man älskar mest av allt. Jag kan inte beskriva med ord.
Jag älskar dig Henrik , du är den finaste människan på denna jord.
Jag vill göra allt tillsammans med dig.♥
Jag tror inte jag kan bli lyckligare, Henrik gör mig hel och jag är världens lyckligaste Stephanie

Vi på Håkans bar =)



Ni får se mer bilder en annan dag..
Men det va en behövlig och väldigt rolig,spännande,hädelserik och helt underbar resa!
Jag skulle kunna göra om det hur många ggr som helst!

Åhh vad jag längtar tillbaka!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att du har haft det bra.

Det värmer att höra att du är lycklig.

Kramisss

2010-05-19 @ 16:36:37
Postat av: Amanda

naaaaw vad kul, gud va härlig! hihi va söt lilla elefanten<3

2010-05-20 @ 08:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0