Bye Bangkok..

Idag lr inatt sa aker vi hem till Sverige..
Planet gar runt ett inatt. vi kommer landa kl.7 pa mogonen imorn.
Gud vad jag sakanr min lilla Elin o hennes bebismage.. Kanns fruktansvart jobbigt att inte veta vad som hander dar hemma med henne..
Min lilla angel..  Har aldrig varit igran henne sahar lange. Inte okwej vaa!
Jag har iaf haft en helt sjukt underbar resa med min alskling.
Vi har vart i Bangkok i 2 dagar nu o vi bor pa varsta lyx hotellet, har aldrig varit med om ngt liknade..
Varat hotellrum har tva vaningar =) Dee nii!
Vi har shoppat en hel javladel har oxa, och min lilla alsklings Elin kommer fa lite presenter oxa=)
Kul vaa gumman!
Pappa o mamma o Jontis kommer oxa fa lite presenter!

Imorgon om Elin ar hemma ska jag springa dit o krama henne!
Jag har kollat  hennes blogg varje dag, pratat om bebisen har kommit, gatt pa tusen nalar typ varje dag!
Det ar ganska stort att min basta van ska bli mamma inom valdigt kort..
Hall dig nu faan tills jag kommer hem gumman..

Nu ska vi ga upp pa rummet och duscha och packa det sista, sen ata middag sen aka till flygplatesen=)
Jag ar nervos, men det far fan ga bra hem..
Sista samtalet jag ringde innan vi akte fran sverige va mamma, nar jag la pa med henne brot jag ihop.
nar jag kom in i planet brot jag ihop.. Fyfaan vilken process det va! SJUKT!
Men jag ska hem sa det far bara ga bra! Jag ska hem till Elin juu!

Nee nu ar det dags att rora pa sig...
Jag alskar dig Elin och vi ses imorgon hoppas jag =)


Kommentarer
Postat av: elin

jaaaaaaaaaaaaa äntligen=) gud ja va skönt!

Jag ska till barnmorskan i morgon klockan elva och planera hur det ska bli. Blir nog igångsatt nu i veckan tror ja...och då är du hemma=)

Vi ses snart älskling!!!

Flygresan kommer gå jätte bra...andas o ta det lugnt.

Älskar dej gumman

2010-05-11 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0