13/5-2010

Heeeej!
Vi landade klockan sju igår morse, och sen dess har allt gått i ett..
Första prioriteringen va att gå till min ängel Elin.
Henrik o jag åkte dit gav henne massor presenter och hon hade fruktansvärda värkar.
Jag har saknat henne sjjuuuukt mkt! Det va skönt att få träffa henne.
Igår kväll ringde Leiti och sa att dom va på förslossningen och inatt klockan två kom
världens finaste underbaraste lilla Lionell till världen, jag är så lycklig för deras skull.
Henrik o jag va och hälsa på dom förrut, han är så underbar, jag älskar honom redan.
Kan inte beskriva hur glad o lycklig jag är att allt gick bra och att dom har fått en sån underbart
fin Lionel, Han är såå söt och fin. Förstår inte hur man kan vara så söt!

Lilla godingen själv ♥

Ska lägga upp bilder från Thailand oxå snart om jag orkar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0