Mys♥tisdaag!

Imorse när jag gick till jobbat vid halv sju typ, det va så härligt, lite kallt men
ändå lite vårigt, solen höll på att gå upp.
Jag tänkte på att snart kan jag gå mina näst intill dagliga promenixer runt strömmen utan att
slå ihjäl sig:) snart är all is borta där! Skönt! Det ser jag fram emot!


Efter jobbet imorse så mötte jag upp Henrik och vi tog första vaccin sprutan.
Det va lite läskigt, inte jätte roligt att få en spruta i armen =) haha!
Men gud va jag längter tills vi åker..!
Sen kolla vi runt lite på stan och lite överallt efter bra väskor.
När vi kom hem så somnade jag faktiskt en stund, mitt på dagen.
Jag hade nog inte ställt om mig helt från jobba dag/kväll sen helt plötsligt natt.
Annars idag har det varit lungt, mysit massor med min Henrik och gått promenad
och myst ännu mer =) En väldigt mysig TISDAG! 



ÅHHHH ....Väldig mkt fina minnen till den här låten juu.

Kommentarer
Postat av: ---

Du har en kropp att dö för flickan lilla.

det finns många som är avissjuka.

Fin bild ;-)

2010-03-11 @ 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0