Lördag 13/3

Vilket väder:) glad man blir, vårkänslor i hela kroppen:)
Jag vaknade typ halv tolv efter nattens jobb.
Nu har jag gått en promenad och tagit en dusch.
Om en stund ska jag gå och vila igen så jag orkar med natten som kommer.
Det är så skönt, det är ljust ute när jag går hem från jobbet på morgonen,härligt.

Träffade mamma igår, väldigt mysigt, hittade lite som jag ska shoppa åt mig i veckan om jag hinner.
Hittade en jätte fin bikini oxå.
Tänk att det är inte långt kvar nu tills jag ska gå in i ett fucking jävla flygplan!
Ni som känner mig vet hur rädd jag är, min allra största fobi, det är flygplan!!!

Jag saknar min lilla Elin, gumman jag SAKNAR dig,saknar,saknar,saknar!
Jag saknar även min bästaste Jonte ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0