Homeeeee!

Nu är jag äntligen hemma, det va kallt att gå hem idag..
Idag har faktiskt vart en jobbig dag, trött som få och ont i magen
och allmänt down..

Igår tog jag en fika med Jonte o Elin, sen åkte jag ut till Kimiz o min bror igen.
Vi gjorde tacos o bara va.. Välbehövligt!
Vi borde ses oftare Kimizzz!

Nu ska jag se lite på Johan falk o äta choklad som jag har längtat efter hela dagen!!
Sen är det inte långt kvar tills min Henrik kommer hem.. Äntligen!

Hittade en ny tunika i garderoben igår, köpte den typ för ett år sen:) lappen hängde visst Kvar
lite illa,men lite kul, den blir som ny fasst den är gammal:) haha! men igår åkte den på..

nee nu ska jag gotta ner mig i chokladdddddddddd!

Kommentarer
Postat av: Kimbipsi

Jaaa det borde vi verkligen göra! :D Pussiii

2010-03-22 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0