Årets första glass ute i solen:)

Jag kan ju bara säga att jag åt en så jävla god glass idag:)

Sjuukt god:)
Träffade ELin när jag hade slutat, vi gick och köpte glass och satt ute i solen.
Riktigt skönt och mysigt.. Har längtat efter min Elin.
Vi har inte setts på över en vecka typ, INTE OKEJ!!
Vi hade faktiskt många roliga och intressant samtalsämnen idag.
Min Elin är världens bästa Elin!
Vi gick även och kollade lite på bebiskläder, blir ju så sugen på att köpa..
Men jag ska hålla mig och vänta lite.

Min finaste och bästaste vän<3

Smile=)
Idag är det fredag, och jag har längtat efter denna dag lännnnge nu.
Jag köpte faktiskt vin idag, fall man skulle bli sugen lixom, lika bra att de finns hemma.


Klockan är halv sex och det är ljus ute.. Sååå skönt va!
Vi hörs!
 Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0