25/3

Jag sov fan till typ halv tolv idag?!!? Hur ofta händer det då. Helt jävla slut känner jag mig.
Känner mig inte ens utvilad när jag har sovit, vad är fel?! Värsta huvudvärken hade jag när jag vakan oxå..!
Jag känner mig som en ett troll, håret är inte bra, har inga kläder o sätta på mig, inga skor!
Det är en såndär jobbig dag, när inget duger lixom=) Träligt!
Jaa nu har jag satt på mig kläder, försökt fixa till mig lite.
Ska träffa min syster Nathalie en sväng på stan en sväng..

Nu ska jag ringa lil sis då!

Inatt blir det och jobba, sen är jag ledig fredag o lördag. Nice!
Men nii hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysdag ! Love u sis <3

2010-03-25 @ 23:19:23
URL: http://nathaliechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0