Livet leker inte alla dagar!


Har haft en usel morgon idag, kan nog inte bli så mkt värre.
Satt mig på spårrvagnen o åkte enr o sola en sväng, kände att jag bara ville bryta ihop.
Usch! Så satt mig på spårvagnen hem till Elin en stund innan jag ska till jobbet!
Men efter jag har pussat lite på världens finaste bebis o pratat med Elin så känns det lite
bättre, vad är problemet lixom!!


Meeeen, jag är iaf sjukt sugen på lösgodis, just lösgodis i mängder!
Nån frivillig som har lust att åka o fixa det åt mig :)
Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge kanske ;-)

Jag saknar min Jonte man oxå, måste hinna träffa alla i veckan nu,
Amanda o jag har lite o prata om oxå tror jag =)

Bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0