7 Juni

Igår träffa jag en kvinna som är helt otrolig.
Hon hjälpte mig lite på traven, hon sa saker som jag behövde höra.
Det går inte förklara riktigt!
Det va som om hon såg igenom mig..
Jag ringde mamma påvägen hem från jobbet o va helt lycklig. =)

Jag har försökt skriva inlägg tidigare i helgen men det har gått åt helvete faktiskt!
Min helg har iaf vart kanon, fint väder,vin med madde,grillat,fest,smultronstället och självklart
jobbat :D






Sanningen är den att du alltid vet vad som är det rätta att göra, det svåra är bara att göra det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 12:12:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0