Tisdaaaaaaaaaag

Det är sista jobb dagen för veckan imorn,guud så skönt..
Jobbar rätt kort dag imorn oxå så kanske ska sola o styra lite efter, får se hur jag mår.
Jag längtar tills måndag, då kan jag börja träna igen:)
Kanske är rätt mkt folk där nästa vecka oxå, med tanke på alla nyårs löften som lyder
att man ska börja träna o äta hälsosamt, men det är ju bara kul om det är mkt folk :)
Hoppas de blir kvar bara...

Idag slutade jag ett, kolla läget på stan o träffa Nathalie för en fika..
Vi kolla i varenda affär men kom inte hem med ngt spec..
Jag som va så sugen på nya kläder... Men neepp!
Henrik o jag va sen o köpte långa fina mjuka kuddar till sängen,ni ska bara veta
hur fin sängen är, värsta hotellsängen vill jag lova!
SKulle lämna in mobilen oxå, men fick ett annat förslag, Mobilhelvete!!
Sist men inte minst köpte vi nötter..

Alltså jag fryser till is ute, det kan va några minugrader men vafaan
när jag kom till jobbet imorse va det arton minusgrader, det är inte OKEEJ!

Mina två små hjärtan<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0