Söndag och Chokladbollar...

Guuud va härligt det va o sova och vakna utan väckarklocka imorse..
Åt frukost och tänkte att jag bara skulle vara hemma o ta det lugnt och ha en
riktigt söndag.. Gick och duscha och styrde lite, sen som vanligt blir jag sjukt rastlös
och jag är inte expert på o bara vara hemma o strö runt, nee!!
Jag gick till Elin, vi bakade coklabollar o hade mysigt blev en heldel skratt..
Vi kom fram till att det faktiskt va en rolig söndag, annars så hatar jag söndagar!!
Jag älskar o leka o mysa med deras katter, jag tycker faktiskt det är skit kul... =)

Nu har jag och Henrik ätit och jag väntar  på Johan Falk filmen:)
Sen blire sängen för imorn blire o vakna tidigt!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0