Måndag...

Jaa nu har jag tänt ljus och sitter o myser i soffan,lyssnar på
Leona Lewis- Better in time, mkt minnen till den låten, både fina o sorliga minnen..
Men jag kan inte låta bli o lyssna på den.

Jag är ganska trött i huvudet, imorse gick jag en promenad, sola o träna.
Träffa mamma o mina två systrar en snabbis, vi åkte o handla massor frukt,
sen slaäpptes jag av på jobbet, efer jobbet kom mamma o hämta mig så följde jag med till
Brorsan en sväng, umgås med min underbara mamma några timmar , hon åker hem imorn igen..
Måste ju få krama o pussa på henne innan, lite mamma medicin måste jag ha :)

Nu är jag hemma o bara känner att jag vill gå under ytan en stund..
Värsta huvudvärken...

Nee nu snat hoppas jag att Henrik kommer hem så jag får krypa upp hos honom.
Sen sova.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0