Lördag

Godmorgon påer...
Varför vaknar jag så jävla tidigt?? Kul o vakna typ 2 timmar innan klockan ska ringa!!
Why? Jag låg kvar men somna fem minuter o vakna,o om igen!
Så jag gick upp,drack kaffe o gjorde iordning mig..
Fixa till håret med lite lockar, inte varje dag jag kommer så till jobbet..
Men idag får det bli så:) Men lockarna lär väl försvinna under dagen iaf..
Men just nu är det lite fint..
Måste ringa frisören oxå, utväxten måste färgas SNARAST!!

Nee, nu är det väl dags o börja dra sig..
Hoppas ni ska hitta på ngt roligt idag!
Jag skulle iaf vilja det, men vi får väl se, nu är det iaf dags för
 jobb ett par timmar!
Glöm inte bort att ge varandra lite kärlek,det är gratis.


Kommentarer
Postat av: Amanda

va vackert ditt hår är<3 miss you vackra vännen

2010-01-16 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0