Jag skulle andas i det tomrum som blev över,om du lämnade mig nu.

Visst är det lustigt atttiden går så fruktansvärt snabbt ibland?!
Känns som jag inte hinner med..
När jag är ensam o tänker så blöder såren, jag kan skratta åt det
när jag berättar om det, men verkligheten kommer ifatt ni vet!


Igår var jag med mina två bästa vänner, det finns inget som nånsin kan ta deras plats.
Jag älskar er..
Vi var på Golden Bangkok och år mat och jag o jonte drack cider/öl.
Det va så jävla roligt,förrutom min sjukt jobbiga huvudvärk som jag hade hela dagen.
Aldrig vart med om liknande!!
Men vi prata o skratta o hade jävligt roligt.. Jag kan verkligen berätta allt för dom två..
Helt sjuka saker som man kanske inte pratar om, haha!
Blickarna som jag kan få av Jonte när jag väl sätter igång,då kan jag skratta tills tårarna sprutar!
Jag tror inte ni förstår hur sjukt det kan låta, haha! Elin o jag ihop är en jävligt bra kombination:)
Om man skulle göra en person av oss så skulle den människan ah världens bästa humor kan jag säga :)
Hahaa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0