Glöm inte bort att kramas o ta hand om varandra ♥

Hej!
Idag mår jag såå mkt bättre.. Det gick lite upp o ner igår, men såär det ju ibland..
Lite tårar,kramar,värmade sms av min Elin och så fick jag äta lax så blev jag genast mkt gladare.

Imorse när jag vaknade så tog jag mig ut på en promenad o rensa tankarna lite, sen hem o åt
frukost,åkte ner o sola sen bar det av till jobbet.. Här kommer jag vara hela dagen lång..
Jobbar bara ett ganska kort pass imorn från 11-16 vilket ska bli jävligt skönt o ha hela lördagkvällen ledig.
Vet ni vad.. Lördag det betyder lördags godiiiiiis =) haha! Det ser jag fram emot...
Söndag är jag helt ledig, ska kanske passa på o träffa lilla Amandiiis då om hon inte har för mkt plugg..
Sen är det ny vecka o jag går på o jobba nätter..



"Uppskatta det du redan har innan du mister det"

Ha en fin dag!

 


Kommentarer
Postat av: mandiis

jaaa hihihi jag tycker du ska träffa mig<3

2010-01-15 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0