Funderingar!

Hejsaaaan!
På eftermiddagen gick jag till Amanda en stund, lite fika,mys o prat..
Vi pratade om kärlek, och livet i allmänhet!
Jag tänker jämt massor när jag går därifrån, ibland kan jag bli rädd för mig själv!
Lever man det livet man vill leva? Hur kommer man leva om 5år??
Det är lite läskigt när man tänker så, tänker man för mkt kanske man tar beslut som
man kanske kommer ångra direkt... Men följa sitt hjärta är väl det ända rätta.. 

Spelar hjärnan ett spel med en ibland??
Nee niii, jag kan ju inte skriva föööör mkt här!!

Heeeejdåååå sålänge!

Kommentarer
Postat av: amanda

hjärnan spelar alltid spratt :/ ja gumman haha vi pratar ju om allt såklart man får mycket funderingar men det är väl det som gör att man utvecklas att man funderar över sin situation. jag blev jätteglad över en sak du sa ( haha ska inte skriva här men du vet vad jag menar ) ;) PUSS

2010-01-18 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0