Efterlängtad semla!

Idag efter jobbet ska jag fira ELin lite..
Jag ska bjuda henne på en födelsedagsfika.. Vi ska äta SEMLOR:)
Hon fyller år imorn men jag jobbar hela dagen då så får fira henne lite idag..
Det ska bli fruktansvärt gott med semla oxå, som jag har längtat! Hhaha..
Men det är ju iaf lördag idag så idag får man äta semla juu!

Det va inte jätte skönt o stå ute o vänta på spårvagnen imorse i 20minuter, trodde jag
skulle döööö.... Jag hoppa,gick och hoppa runt så jag inte skulle frysa ihjäl..
Jag skulle velat ligga kvar hos Henrik och mysa i hans famn, men jag fick frysa ihjäl i stället=)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

gumman nu kan vi gå pass tillsammans ibland för jag har oxå friskis träningskort:)

2010-01-30 @ 15:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0