Älska fullt ut!

Nu sitter jag i soffan helt slut o trött med en kopp vaniljte.
Jag har jobbat två nätter nu,gick av imorse, imorn börjar jag sju så
det är bara o ställa om dygnet på en sekund:)


Jag har just suttit hos en helt underbar vän, inte roligt att seen person som man tycker väldigt mkt om
jätte sårad.. Det gör ont i hjärtat, jag önskar jag kunde göra ngt..!!
Men det  är som sagt inte svårt att förlora någon man älskar/tycker om, det kan gå på en minut.
Uppskatta varandra o älska varandra fullt ut, ge varandra kärlek..
En dag kanske man ångrar att man inte gjorde det?!?!


I've tried to hide it so that no one knows
But I guess it shows
When you look into my eyes


♥Love♥





Kommentarer
Postat av: amanda

<3

2010-01-21 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0