4/1-2010

Hej!
Hoppas alla hade en bra nyårsafton, jag hade jääte trevligt o roligt:)
Jag har jobbat hela hela helgen och ska fram till Onsdag, ska bli skönt o sova
på torsdag ska jag säga, fyfaan för o gå upp o börja jobba kl:07.00
Jag mår inte hundra, men jag vägrar bli sjuk!
Jag längtar tills jag slutar, för jag vill hem o ta en tablett, huvudet sprängs snart!

Imorn hoppas jag på att få träffa Elin, jag måste iaf ner på stan o
införskaffa lite saker..
På tal o Elin, nu kan jag äntligen säga att hon är med barn :)
Såg att hon hade skrivit ut det på sin blogg, så jaa, hon är så fin med lilla
magen, o jag bara längtar tills det är dags...
Jag älskar dig gumman av hela mitt hjärta♥

Äkta vänskap!


Nee ni, Vi hörs!

Jag saknar min mamma!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman=) jag mår inte heller toppen=(

Inge kul.

Pusss

2010-01-04 @ 13:27:18
URL: http://candysweet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0