Jag längtar.....

Hej..
Alltså man går 2 meter utanför dörren och blir dyngsur om fötterna?! Vad faan lixom!
Jag träffade Elin sist jag var ledig,värsta fina vädret var det, åhh guud ville nästan börja gråta.
Vi fick upp jätte mkt minnen från en tid som är väldigt speciell för oss. VÄLDIGT speciell..
Det är inte långt kvar tills bebisen kommer till stora världen :)
Jag kommer inte vara hemma när det är dags för henne att föda, tyvärr!
Jag och Henrik ska åka till Thailand:)♥hiihhi.. Gud, jag längtar!
Jag längtar dock inte efter självate flygplanet som ska ta oss dit, men ahh det ska bli
intressant hur det där går, hur jag kommer vara.. Förmodligen sjuukt rädd,nervös,helt borta från omvärlden,
skratta,gråta och allt på samma gång, kommer säker ha panik ångest ett antal ggr..
Flygplan är det abslout VÄRSTA jag vet! Men det ska gå bra, såäre bara.
Jag längtar verkligen, såå himla skönt ska det bli att komma bort ett tag,underbart skönt!


Jag vill till solen nu=)
En bild från Danmark i sommras..
Jag verkligen älskar Danmark,alltid gjort och kommer alltid göra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0