There's something that I feel I need to say



Usch det känns som något inte står helt rätt till?!
Jag känner att jag vet inte om jag ska skratta lr gråta..
Jag känner mig helt hopplööössss, Elin, du vet hur jag menar vaa!?!!!haha!
Elin älskar jag över allt annat, hon känner mig verkligen in o ut o det är skönt att ha en sån vän.
Man behöver inte alltid säga ngt, utan den andre förstår ändå..
Jag känner mig såhär känslig, men det är ju alltid så den här delen av månaden om
jag säger så:) samma sak varje gång.
Känslig,humörsvängningar,chockladbegär,tårar i mängder,skratt osv,osv..
Meenee ja, konstigt nog överlever man det där varje månad!


Jag känner just nu att godis,chips,chocklad ,jordnötsringar och vin
skulle va jävligt gott..

Vi hörs kanske senare =)
Loveee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0