Sjukt trött!

Hejsan!
Kan nån ta bort snön nu!!Ursäkta men jag blir så jävla trött på det.
Nästan deprimerad, jag vill ha vår nu och sol.
Idag har jag varit ledig, men det blev ingen sovmorgon som jag nog hade behövt.
Telefonen ringde stup i kvarten, stackars mig!!
Jag är verkligen jätte trött, känt mig helt död i några dagar.
Jag åkte ner o träna vid tolv, sen träffade jag min älskling Elin och åt
sallad på skafferiet sen gick vi o mötte Jonte och tog en fika.

Jag kom hem vid sju, åt lite och nu ska jag dricka vaniljte och krypa upp i soffan..
Imorn blir och hoppa upp tidigt, mindre skönt, men imorn ska jag ju träna mitt roliga pass
om mina ben orkar det:)
I helgen blir det o jobba,jobba,jobba..
Nästa gång jag är helt ledig är på Onsdag, men det är ju några dagar kvar:)

Jag har inge roligt o skriva, mer än att jag längtar tills Henrik kommer hem o myser:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0