Nu får det faan vara bra!!


Fyffaaan för detta väder.. Usch!
Imorse när jag gick av mina nätter så va det bara att börja traska hem, i kaoset..
JAg va helt jävla slut när jag kom hem, hoppa in i en dusch o gick o la mig.
Sen va jag på väg o skulle träna, men fick sms av ELin att spårvagnarna va inställda!!
Åhhh, så irriterad på detta väder...!
Men jag gick över till Elin,vi har vart måttligt rastlösa idag, jag roa mig med
att busa lite med folket utanför :) haha!


Nu är jag hemma, ska fixa lite vanilj te nu o slå mig ner i soffan..
Imorn blir det o ställa om sig igen då, upp o hoppa vid sex imorn bitti.
Hoppas spårvagnarna går bara!
Sen efter jobbet blir det träning o efter det träffa min lilla Elin på stan!

En väldigt rolig dag förra året, väldig bra minnen till den dagen! =)
JAg älskar dig min ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0