Take me, make me, you know that I’ll always be in love with you

 

Nu är det helg igen, tiden springer iväg..
I torsdags efetr jag hade vart på passet så träffa jag ELin en sväng, sen vart det hem
o lägga sig på soffan, kände mig inge vidare alls..
På natten kom febern o förkyldning, bläää!
Men det va ändå skönt att det bröt ut nån gång..
Men igår va vi på Ikea en sväng, o styrde med lite annat, sen blev det myskväll..
Henrik gjorde sjuuukt god mat, jag lever tillsammans med en värsting kock:) dee nii!

Imorse vakan jag fem, skulle upp typ sex, jaa, min vanliga tur, jag gick upp o fixa till mig
och traska iväg till jobbet, dagen har gått super duper fort idag, jag jobbar dock med en underbar
människa, det blir ju genast mkt roligare..
Jag har bakat världens godast mockarutor idag oxå, vilket var väldigt uppskattat. Även för mig =)
Guuuud, nu känner jag att jag inte vill se en mockaruta i hela mitt liv igen! lr snoddas som ELin säger:)
Imorn blir det o tillbringa hela dagen på jobbet igen, men det är ju ändå söndag så
det kvittar! Måndag är jag ledig o då ska jag träna o ta hand om mig själv:) iaf försöka..
Sen blir det både dagar o nätter på jobbet.. Tufft men vad gör man inte :) Vår grejerna börjar ju strömma in
i väldig fart i butikerna så pengar är ju alltid kul...
Och jag är så jävla trött på blask,snö o allt som har med vinter o göra, jag vill bort,bort från vinter o till
solen o bara vara, slippa allt o bara vara o ha det bra..


Kommentarer
Postat av: U-r-k-a

Kan du svara ärligt på om du är sjuk.

ätstörning alltso?



2010-02-07 @ 16:24:59
Postat av: AMANDA

FYFAN MÄNNISKOR LÅT STEFFI VA! HON ÄR NATURLIGT HÄLSOSAMT SMAL OCH NI ÄR BARA TÖNTAR SOM GÖMMER ER BAKOM ERA SKÄRMAR OCH MÅSTE KOMMENTERA BARA FÖR NI ÄR AVUNDJSUKA! ETT TIPS ISTÄLLET FÖR ATT GLO PÅ HENNES KROPP OCH PLÅGAS AV AVUND 24/7 SKAFFA ETT TRÄNINGSKORT! FJANTAR



2010-02-08 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0