Jahaa då var det dags igen!

Antog väl att det skulle komma kommentarer om det otroliga roliga ämnet
om jag har en ätstörning.. Jag har valt o inte lägga upp de andra kommentarerna.
Det får ni tycka o tro vad ni vill om!!
Tycker det är sjukt omoget att ni ska tjaffsa om det!


Jaa idag har jag tränat och sen vidare till jobbet..
Skulle varit ledig imorn men blev inte så, blir en kvällstur, sen på torsdag är
det hel dag sen kommer nätterna:) låter häligt vaa?!
Så jag hinner inte skriva otroligt mkt här för tillfället.
Men imorn blir det sovmorgon och träning innan jobbet..




Min underbara pojkvän lämnade in min mobil idag.. guuud va jag saknar den.
Jag vill ha den nu:) Hoppas allt går som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0