Haha....Kalas bulan

Hahaha..Kalas bulan!
Jontes kommentar: Naee haha där kom lite utan stavsjös charmiga humor:) haha!!


 

Igår kväll fick jag ett sms av Jonte, det värmde mitt hjärta tusen ggr om!
Det är helt sjukt hur jag,Elin o Jonte får ihop våra konversationer när vi är med varandra,
hör fok oss måste dom tro att vi är sjuka ihuvudet:) haha!
Men huvudsaken är ju att vi har kul, men emellan åt får vi lite halv skuma blickar på oss..
Jonte sa till mig och Elin att ngt vi är jävligt duktiga på är att skäma ut oss..Haha!
Men vaddå, det är väl inget negativt.. =)HAHA!
Men vi hae jävligt roligt iaf, som vanligt. Tror inte ni förstr hur roligt vi har!
Jag Älskar er båda.

Elin är så fin med sin mage, nu är det inte långt kvar:) Jag längtar tills bebisen tittar ut
till stora världen...

Ha en underbar Lördaaag..

Haha, jonte kan inte låta bli o skratta åt dom här bilderna:)
, jag älskar dig, det vet du, vad som än händer:)....!







 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vi är bäst=) älskar dej

2010-02-13 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0