Friday I'm in Love ♥

Jaa, nu är det fredag igeen, tiden går jävligt fort, känns som det va fredag nyss.
Men jag hopaps alla får en härlig helg i snön, jag kommer vara sysselsatt iaf, jag jobbar hela långa
helgen.. Vill bara säga igen att FYFAN JÄVLA SNÖ JÄVEL! Det lixom räker nu:)
Jag jobbar delat idag, så jag var nere o sola o gick ens väng på stan förrut.
sola va jävligt skönt, men o gå runt på stan va sådär, hade så jävla ont.
Jävla smärta alltså, men de är väl bara o vila helt enkelt som alla säger.
Men det blir ju lite svårt, jag älskar ju o gå till friskis, men jag får väl vänta med det ett tag då=(
Det gjorde så ont igår men jag ignorerade det o fortsatte! Inte ett bra val kanske, men det
va ju mitt favvo pass!

Igår träffa jag min älskade lilla syster oxå o hade syskonkärlekstid:) du är världens bästaste!♥
Idag handlade jag en ny tröja o jeans på mitt presentkort, kände att jag va värd det:)
Lite roligt ska jag väl få ha, men det används väl till våren ändå..
Jag vill ha massor, jätte snygga galdiatorsandaler hitta jag o Nathalie igår,tygskor,kläder..
Jag vill haaaaaaaaa vår!




Jag slutar klockan åtta idag, det är faktiskt rätt okeej..
Loveeeee


Kommentarer
Postat av: Amandis

min vackra vän jag saknar dig! när ska vi ses? <3 hoppas allting är bra med dig<3<3

2010-02-19 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0