Alla Hjärtans dag ♥

Godmorgon!

Solen skiner rakt i ansiktet på mig, jobbigt men skönt att solen är framme:)
Det va faktiskt ganska kallt imorse när jag fick knalla till jobbet..
Alltså det där fattar jag inte, varför går inte spårvagnarna tidigare på söndagar..
Folk kan ju faktiskt börja sju ändå, nee men då får jag gå istället, på sommaren gör de mig inget,
då går jag typ alltid till jobbet, men allstå det är inte skit kul klockan halv sju på morgonen och
frysa ihjäl innan man väl är framme.. Men vaddå, dumt o klaga va..?!!

Idag är det ju alla hjärtans dag, glöm inte och kramas extra mkt idag..♥
Jag skulle vilja ge mina föräldrar och syskon massor kramar idag, men det kan bli svårt.
Jag älskar er mest av allt på denna jord.


Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag


Det kallas tvivel, det där som stör,
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör


Kommentarer
Postat av: Anonym

Massor med alla hjärtans dag kramar till en underbar söt tjej, och hon är min puss mammi.

2010-02-14 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0