Det bästa!

Mitt bästa minne och upplevelse från detta år var absolut Thailandsresan!
Ingen tvekan! Jag kan säga än idag att jag har aldrig mått så bra som jag gjorde där.









Det va helt fantastiskt underbart att vara där med den man älskar i hela 3 veckor!


Ett år som har bjudit på en riktig bergodalbana....
Som tur är hade jag världens bästa arbetskamrater som de fortfarande är,saknar dom något enormt.
Som tur är har jag världens bästa pojkvän som alltid finns för mig!
Som tur är har jag världens bästa ´mamma o pappa o syskon som
också alltid finns där,utan er hade detta år varit något bra alls!
Jag älskar er hela högen!

En sak har jag lärt mig detta år, jag ska börja tänka lite mer på mig o min hälsa!


Nu ska jag ta ett glas vin, snart ska vi till stan o möta upp två roliga filurer o gå
den berömde promenaden!
Sen blir det mer alkohol o god mat ikväll!!


GOTT NYTT ÅR GOTT FOLK!!

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Lagom kul vi hade =)

2011-01-04 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0