1 December!

 



Godmorgon!
Faan va kallt, jag kan säga det en miljon gånger..
Det är fruktansvärt! Tänk om man kunde bo i ett varmare land
på vinterhalv året.. Det skulle vara något!



Igår va det en mys dag♥.. Jag var på jakt efter ett par riktiga uggs igår.
Hitta dom jag ville ha på .. inte min storlek, men det va ju inte svårare än
att vi åkte hem igen o jag beställde från internet :D
Hoppas dom kommer imorgon!

Nu vid tolv blir jag hämtad ch det bär av till friskis.. Ska bli kul!
Jag kunde inte träna förra vecka, pga min arm som fick sig en liten skada!
Ikväll blir det bowlig och mat med härliga tjejer!
Ska bli intressant, har inte bowlat på flera år :D
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0