Tagga ner i tid!

Söt bild från idag!

Möte Elin o Leiti på stan en sväng igår, gudmors lilla hjärta var med oxå.
Han är så underbar, inga ord i världen kan beskriva.



Känns som om jag har vaknat upp från det som var!
Jag kan säga att stress är fan inte och leka med. Herregud!
Symtomen är många, men ta dom på allvar!
Det är verkligen inte kul sen när man sitter där.
Det kan vända fort, på ett enda litet ögonblick!
Ex:
Det sticker i bröstet och är tungt att andas.
Känner dig svimfärdig eller yr 
Stora känslopendlingar, höga berg och djupa dalar
Oroar dig ofta för dåtid, nutid och framtid
Känner dig nervös och ängslig 
Äter lite, inget eller väldigt mycket ofta orytmiskt
Glömmer du saker och blandar ihop begrepp
Gör slarvfel och har svårt med koncentration
 Svårt att fokusera tankarn där du egentligen vill ha dem
Känner dig arg eller ledsen inombords men visar inget

Jag älskar min familj mer än något annt i världen.
Att få vara hos mamma med mina två systrar och bara vara.
Det va mer behövligt än vad jag trodde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0