Elin & Steffi Time..


Idag har jag varit med Elin, vi drog till Linköping, gick på stan, shoppa, åt mat, skratta och hade super mys.
Det va verkligen underbart mysigt!
Jag behöver all tid med mina vänner som jag kan få just nu, höll på att tappa bort mig själv ett tag, vilket var
sådär kul, men nu är jag snart tillbaka till samma jag :) Min Elin är helt underbar, henne har jag i alla lägen.
Men imorgon så ska vi ha ännu en Steffi O Elin dag, super roligt..
Mamma kommer först på morgonen och så ska jag krama söder min mamma <3
Guud vad jag har saknat henne, ibland har jag bara velat krypa upp i hennes famn och vara liten.
Men det är svårt när hon bor i Örebro :( Men imorgon så ska jag passa på till max.
När mammi har åkt så blir det Elin time, så skönt att vi får vara ensamma ibland, vi
kan ju prata sönder varandra så, våran tid tillsammans behövs. Vi sitter ihop, men när vi inte ses
så ofta när jag jobbar så blir det att ta vara på tiden när vi får vara ensamma :)

Det blir nog en super dag imorgon, inget kan förstöra den, såäre me det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0