Snö?

Vaknade imorse opch titta ut och fick typ självmordstankar, snö!!
Det va ju en bra start på dagen!
Jobbat hela påsk helgen medans folk har roat sig ute i solen, när jag är ledig
då snöar det, mm det va fan inte okeej!

Jag ringde Elin o fråga om hon ville med till stan o det ville hon:)
My hero! Vi kolla runt nästan över allt, jag köpte ett par svarta tyg skor på din sko,
ville ha björn borg tygskorna från scorett, men de va slut på storlek 37, as always!
Så det fick bli likadana(nästan iaf) utan björn borg märket.
Men mm, vill ha så mkt skor nu när våren kommer juuuh!
Vi tog en fika på fräcka,gick till ica och köpte godis, sen drog vi hem.

Nu har jag färgat håret, mörkbrunt, men just nu ser det svart ut =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0