High Five Jonteee:)


Fredag hela dagen..
Har inte orkat skriva här på några dagar!
Nu är det fredag äntligen, har jobbat en natt och 3 dagar i veckan.
Igår efter jobbet så gick jag och möte upp Elin,Jonte och Leiti på fräckas uteservering
i solen:) riktigt varmt o skönt var det, riktigt kul var det oxå.



Idag har jag spenderat bästis tid med min finaste Elin, min ängel.
Lite läskiga människor runt omkring oss idag:) haha usch! Blickar säger mer än tusen ord:) hahahah!
Vill köpa så mkt meeeeen snart ska vi ju åka till Thailand lixom..
Jag vill köpa små söta kläder till Elin o Leitis lilla bebis oxå =)




Jag har känt mig krasslig idag, feber likanade och värsta ont i huvudet och skit trött??!
Vill inte bli sjuk, nu ska jag inte gå en meter från soffan, ska äta godis och mysa!
Imorgon ska jag soooooooova, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0