Ta vara på det du har.

Jag vet inte men jag har börjat tänka på lite konstiga saker på sista tiden.
Lixom hur kommer mitt liv se ut nästa år?om två år? 
hur vill jag att det ska se ut?
Jag är ju lite så att jag vill att det ska hända saker med jämna mellanrum.
Händer det inget så kan jag bli väldigt depp och fruktansvärt uttråkad på allt.
Sen kan mkt bero på att en tid i mitt liv hade jag ngt att tänka på jämt, ngt att oroa mig över, vara ledsen över, få panik över,bråka, bli totalt manupulerad dag in o ut, samtidigt som jag skulle fixa skolan och ha en glad mask uttåt. Allt gick i ett, ingen dag va den andra lik fast alla var lika i sig.
Nu kommer jag inte gå in detaljerat i det där lr när det va hur och varför.
Men när jag väl kom bort får det, så var hela mi kropp och själ helt
slut körd, så den närmsta månaden sov jag nästan konstant. Jag har aldrig varit så trött som då.
Sen dess har det gått upp o ner, jag har haft mkt med mig själv att jobba med och har fortfarande.
Jag kan inte lita på människor, jag kan lätt känna mig lurad osv. Men en människa kan vara snäll av ren männsklighet lr kärlek utan att ha en baktanke.
Hur visar man för nån hur mkt man verkligen uppskattar lr älskar en människa?
Hur ska jag få dom att förstå varför jag beteer mig på ett visst sätt i en sitution?
Jag förstår dom som inte vill veta vad som har hänt i ens liv lr vad man har varit med om pga
olika anledningar, men samtidigt så kanske det är viktigt om du är nära med människan.
Jag kan känna att jsg vill frågor om det, ibland är det enklare att få en fråga än att själv börja prata.

Åhh nee, jag skulle vilja skriva en bok om det här känner jag.
Få folk att förstå att faan du kan leva ett rent helvete men dagen efter så
är du fri och rädd för hur ett liv utan helvetet ser ut.
Samtidigt som du kan sakna det pga det är känslor o tryghet du vet o känner igen.
Hur kanman sakna ngt som förstörde en bit av dig?!
Hur visar man kärlek?
Det händer aldrig mig?! Nenee, man ska aldrig säga aldrig, hjärnan lever inte alltid samma liv som hjärtat!

Ta inte någon/något förgivet.

luddigt inlägg för er? Jaa så blire ibland.
Såå, nu blir det sängen, ska svara på sms, och stänga av hjärnan:)
Imorgon är en ny dag med nya krafter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0