En gång för länge sen.


Tog jag det här kortet jätte tidigt på morgonen innan jag skulle gå till jobbet
när jag bode i Ektorp, den natten va jag helt jävla sömnlös och styrde för mig själv
hela natten. Den natten kan jag längta tillbaka till hundra ggr om dagen.
Den natten hade väldigt mkt känslor att komma med.
En tid jag saknar varje dag,tänker på jämt.. En tid jag älskade och hatade.
Men samtidigt hade den tiden så mycket nytt att komma med.
Skulle tillfället komma så vet jag inte varken in lr ut, känns som varför inte, men samtidigt
så jävla onödigt.
Anntar att det bara är ELin som förstår det här, men en tid som har sin trogna plats i mitt hjärta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0