Det spökar!

Det spökar inom mig, det känns inte helt rätt.
Kan inte sätta fingret på just vad som inte känns riktigt bra. Men ngt är det.
Jag undrar vad?!!



Du är helt underbar Elin, du är den finaste tjejen som finns.
Utan dig skulle jag inte vara hel, det är du och jag, alltid!
Jag älskar dig och är stolt över dig. Den finnaste vän man kan önska sig.

Du finns där
i min närhet
låter mig
få bara vara
Du ställer
inga onödiga frågor
Du låter mig
få finnas till

Vi behöver inte
alltid prata
din förståelse finns
ändå där för mig
Låter mig få bara vara
och ger mig
en kram när jag vill



"Vänskap är det vackraste som finns"
"Vänskap för livet"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh gud gumman jag får tårar...är ju känslig hehe. TACK GUMMAN!!

Älskar dej mest av allt. Pusss

2010-04-02 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0