8 April


Det va så skönt imorse när solen va framme, jätte varmt och skönt på balkongen!
Elin och jag satt faktiskt och tog en fika på uteserveringen idag.
Vi lyckades faktiskt nästan sätta på oss likadana kläder idag:)haha!
Våren är typ här va??! Ska väl inte säga för mkt för då är det väl snö imorn:)
Jag är lite smått krasslig, känns som om jag har lite feber emellanåt, vill inte!
Jag jobbar imorgon sen är jag ledig lördag och söndag.
Hoppas febern håller sig borta!


There might have been a time
When I would give myself away
 Once upon a time
I didn't give a damn
But now here we are
So what do you want from me
What do you want from me




Kommentarer
Postat av: Amandis

vad fin du är gumman <3 dendär färgen på din tröja passar dig skitbra!:)

2010-04-09 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0