www.StephaniePerttu.blogg.se

Heeei!
Har inte hunnit blogga faktiskt, igår träffae jag Pernilla o skulle
hämta biljetter, men de va stängt, gick på stan,fikade, träffade Anki,
prövade två tröjor på BikBok O Jc som jag ska köpa, en jätte fin svart tröja
på BikBok med Ett märkte i rosa o svart, lovely, det är vanilja lite längre baströjor!
Bra att ha tröjor, de skönaste oxå!!
jaa, sen åkte jag hem o typ dog, börjae må skit igår, hmm...men idag mår jag
lite bättre, känner mig lite tung lixom.. Inge bra alls!
Idag har jag vart med Henriks Mamma o Pappa på förmiddagen i Linköping
o kollat på flygplan o fygplansuppvisningar.. Fattar ni!! FLYGPLAN!! Jag gjorde lixom det..
Mina nära vet att fygplan är min största fobi!...

Gick till min Amandiiiis o myste några timmar, min underbara tjejiiis!



Nu ligger jag här,vi har ätit Mc donalds för första gången på jag vet intehur läääääänge!!
Men idag fick jag min älskade Happy Meal.. Godast!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0