Work!

Nu sitter jag på jobbet, har lite rast!
Jag jobbade igår så inget skrvande blev det.
Jag jobbar idag,och helgen och sen går jag över till natt på måndag o tisdag!
Så jag vet inte om jag kommer orka skriva så mkt här!

Igår gick jag hem ,lr nästan sprang hem från jobbet!
Slutade 22.15 det va faaan läskigt, hatar mörker!

Hoppas alla ni som är lediga i helgen får det bra!
Puss o ha det braa


Vet ni vad jag åt i morse:) tomtegröt:)hihi !LOVE!
Jag säger tomtegröt så klaga inte, jag vet att det heter risgrynsgröt! =)


Kommentarer
Postat av: mandysblogg.blogg.se

me love you back <3

2009-09-25 @ 16:06:02
Postat av: Eliiiin

Hallå tomtegröt gumman=) Haha jag tycker det är helt rätt ord, för man kopplar ju det till julen. Lr hur?

Ville annars bara säga att jag älskar dej***

Och hoppas du har det bra på jobbet.

Ses snart gumman. Pusss på sjärten

2009-09-26 @ 10:56:04
URL: http://candysweet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0