Vilken lyster..

Godmorgon sunshine!

Jag mår bra idag, sov lite dåligt men det är bra ändå!!
Vaknade vid halv ått o gjorde gröt! Mmm mumsss!
Joo... jag kan verkligen rekommendera er att köpa makeup stores löspuder,
det är med minelraler o pärlamo i, shit, hur fint som helst!
Det blir en jätte stor skillnad, det finns ju vanligt löspuder men det nya med krossat pärlamo o minerlaer!
Go for it girl! Du kommer älskat!
Kan ju kanske visa er vilka produkter till hår o så sen som jag använder!

Jaaa, nu ska jag bege mig till spårvagnen, möta upp Anki o följa henne
till frissan, blir spännande! En liten make over=) Alltid kul!



Låten är gammal, kom på den igår när det va en på idol som sjöng den!
Den är rätt härlig!
Meeen nii, ha en underbar fredag ¨så kanske vi hörs senare!


Ni är värda en fredags puss sötisar!
Loveee/ Sp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0