Vaken natt!

Idag ska jag jobba natt, så snart bär det av, lr ja om nån timma.
Idag har jag bara vart hemma,gick upp halv nio, åt frukost o prata med pernilla
till halv tolv typ;-)haha, bra med handsfree, jag städade hemma medans jag pratade med henne.
Trevligt med sällskap, hon diskade o tvättade, vi hade morgonmys tillsammans med vardagssysslor=)
Ja, efetr städningen så kom Elin  hit o vi åt lunch o pratade känslor o guud vet vad =)
Hon gick vid halv fyra o jag gick o vilade en stund, vaknade av ett viktigt sms o kunde inte somna om.
Ringde Elin, tog lite o åt (Fil med hallon o blåbär o knäckemacka med gurka)Jammiiii!

Nu snart ska jag fixa mig o gå, känns bajs för jag tror jag har lite feber!!!
Hoppas jag är bättre imorn, jag tänkte ju träna imorn...
Vägra bli sjuk!!!


Min räddare i nöden, värsta chokladsuget fick jag förrut när jag prata med ELin.
Klagade som faaan,blir jämt sjukt sugen innan tjejiisveckan ska komma.
Och så kommer Henrik hem med lite naturgodis,förstår ni.. Min räddare!
Men jag kunde dock bara äta några stycken,sen kom illamåendet!
Typiskt!


Kommentarer
Postat av: amanda

ha en superbra helg gumman, hoppas du blir bättre så du inte blir sjuk! :D puss va mysigt vi sågs en stund förut hihi

2009-09-03 @ 20:37:45
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0